حرف های نسبتاً باحال وجدیدومسخره وبامزه و ازشون(+18){سری2}

دختره پست گذاشته:خنده

.

.

ما بد نبودیم بد کردنمون :|

.

.

کسی منظور اینو میشه به من بگه :|

این الان خواست فلسفی بگه یا من منحرفم:|متعجب

************************************************

اين جوكو بخوني از خنده ميميريمتعجب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

 

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاکش کردم. آخه دلم نیومد بمیری ی ی ی ی ببین چقدر دل رحممخنده

**********************************************************

اون چه فیلمیه که دو تا شخصیت داره؟ و معمولا لختن؟متعجب
همیشه یه کار تکراری انجام میدن گاهی خشن و گاهی با ملایمتخجالتی
هیچ گفتگویی بینشون رد و بدل نمیشه و فقط جیغ و داد میکنن؟پا در دهان
و همه ی ما از دیدنش لذت میبریم؟؟زبان درازی
خودشه تام و جریخنده

خاک تو سر هرچی آدمه منحرفهههاخم

**********************************************************

دیروز بچه های فامیل داشتن خاله بازی میکردن 
یواشکی رفتم ببینم بازیشون چه فرقی با زمانه ما کرده
هیچی دیگه آخره بازی پسره دنباله مرکز سقط جنین میگشت دختره میگفت نه میخوام بچمو نگه میدارم..))مهر شده

**********************************************************

مورد داشتیم پسره رفته خواستگاری . . .. .

مادر عروس گفته: دخترم نمیدونی این جعبه دستمال کاغذی کجاست؟!!!

پسره گفته: مادرجون زیر تخته!!!!متعجبخنده

**********************************************************

يكي از بدترين پيامدهاي بچه دار شدن اينه كهچشمک

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نه ميذاره بخوابي،نه ميخوابه بذاري!!خجالتی

**********************************************************

گفتم غم تو دارم
گفتا درک دوباره

گفتم که ماه من شو
با شست داد اشاره

گفتم زمهرورزان رسم ادب بیامورز
گفتا بشین بی نیم بااااا ،بد ریخت بد قواره

گفتم دچار عشقم
گفتا بمیر دوباره

گفتم وکیلم آیا
گفتا که رااااا نداره

گفتم که زیر پایم یک بنز کوپه دارم
گفتا عجیجم! عشقم! آره آره آرهبوسه

**********************************************************

باتری گوشی دختره باد کرده بود؛بهم نشون میده میگه این از چی میتونه باشه؟

میگم تو گوشیت Pou رو داری؟

دختره: آره!

من: خب پس Pou حامله اس بخاطر اونه؛

الانم 2 ماهشه!!

دختره: واقعـــــــــا؟! راس میگـــــــــی؟

!من :|مهر شده

**********************************************************

ﻳﺎﺭﻭ ﻣﻘﻌﺪﺵ ﺩﺭﺩ ﻣﻴﮑﺮﺩﻩ ﻣﻴﺮﻩ ﺩﮐﺘﺮ ﺩﮐﺘﺮ ﺑﻬﺶ ﻱ ﭘﻤﺎﺩ ﻣﻴﺪﻩ ﻣﻴﮕﻪ ﺭﻭﺯﻱ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻳﻨﻮ ﺏ ﻣﻘﻌﺪﺕ ﺑﻤﺎﻟﻲ ! ﻳﺎﺭﻭ ﻣﻴﮕﻪ ﺩﻓﻪ ﺍﻭﻝ ﺗﻮ ﺑﻤﺎﻝ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻡ .. ﺩﮐﺘﺮﻩ ﭘﻤﺎﺩﻭ ﻣﻴﻤﺎﻟﻪ ﻭ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﮕﻪ ﺷﺐ ﺭﻓﺘﻲ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﻡ ﺑﻤﺎﻝ .. ﻃﺮﻑ ﻣﻴﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺏ ﺯﻧﺶ ﻣﻴﮕﻪ ﺍﻳﻦ ﭘﻤﺎﺩ ﺭﻭ ﻭﺍﺳﻢ ﺑﻤﺎﻝ . ﻳﺎﺭﻭ ﺧﻢ ﻣﻴﺸﻪ ﻭ ﺯﻧﻪ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﮑﻨﻪ ﺏ ﻣﺎﻟﻴﺪﻥ .. ﻱ ﺩﻓﻪ ﻣﺮﺩ ﻣﻴﮕﻪ :ﺍﺍﺍﺍﺍ ﺯﻥ!!! ﺩﺳﺖ ﭼﭙﺖ ﮐﺠﺎﺱ؟؟ ﺯﻧﻪ ﻣﻴﮕﻪ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﺖ ﻣﻴﮕﻪ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺘﺖ ﮐﺠﺎﺱ؟؟! ﻣﻴﮕﻪ ﺧﺐ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﻴﻤﺎﻟﻮﻧﻢ ﺩﻳﮕﻪ .. ﻣﻴﮕﻪ ﺍﺍﺍﺍﺍ ﺍﻳﻦ ﺩﻳﻮﺙ ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻢ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﻴﻤﺎﻟﻴﺪ!!!چشمکمهر شده

**********************************************************

يکي بلندش ميکنه

، يکي راستش ميکنه

، يکي چربش ميکنه

يکي با درازش حال ميکنه.

 

 

 

 

 

اي بر پدره اين مو لعنت با اين مدلش!!!خنده

**********************************************************

مرده شب جمعه زنش رو بغل ميکنه زنش ميگه :خنده
نه امشب نميشه فردا وقت دکتر زنان دارم
مرده ناراحت ميشهاخم
بعد چند ثانيه دوباره خوشحال زنش رو بغل ميکنه ميگه:
خب وقت دندونپزشکي نداري که ..

**********************************************************

ﮊﺍﭘﻦ ﻳﮏ ﺩﺳﺗﮕﺎﻩ ﺧﻴﻠﻲ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﺩﺯﺩ ﯾﺎﺏ ﻣﻴﺴﺎﺯﻩ ﮐﻪ ﺩﺯﺩﻫﺎ ﺭﻭ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ، ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻫﻮ ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﯿﺒﺮﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﺴﺖ !
.
.
.
.
.
ﺩﺭ ﺁﻣﺮﻳﮑﺎ ! ﻇﺮﻑ ﻣﺪﺕ ﻳﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﺣﺪﻭﺩ ﻫﻔﺖ ﺩﺯﺩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ .
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ﺍﯾﺘﺎﻟﯿﺎ ﻣﺪﺕ ﯾﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﻩ ﺗﺎ ﺩﺯﺩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ .
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﻣﺪﺕ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻫﺸﺖ ﺗﺎ ﺩﺯﺩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ !

ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺗﻮ ﻣﺪﺕ ﺩﻩ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺧﻮﺩ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺭﻭ ﻣﻴﺪﺯﺩﻥ!!

ﺍﯾــــــــــــــــــــــــــﺮﺍﻥ ﺧﺎﮎ ﺩﻟﯿﺮﺍﻥ ، ﺍﯾـﺮﺍﻥ ﻣﻈﻬﺮ ﻧﯿﮑﺎﻥ ، ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ جاویدان!!خنده

**********************************************************

 داستان کاملا واقعی......
.
.
.
پسره میگفت رفتم ﺧﺪﻣﺖ..
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺭﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺩﻡ ﺩﺭﻩ ﺣﯿﺎﻁ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ! ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ ؟؟ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕو !!! ﻃﺎﻗﺘﺸﻮ ﺩﺍﺭﻡ !!
.
.
ﮔﻔﺖ ﺑﺮﻭ ﺗﻮ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻦ :.
.
( ﮐﻮﻟﻪ ﭘﺸﺘﯿﺮﻭ ﭘﺮﺕ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺍﺩﺍش ﮐﻮﭼﯿﮑﻤﻢ ﺭﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﻏﻤﺒﺎﺩﮔﺮﻓﺘﻪ !!!! ﺩﺍﺩﺍﺵ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ !! ﺑﺎﺑﺎ ﻃﻮﺭﯾﺶ ﺷﺪﻩ ؟؟؟ ﺑﮕﻮ :.
.
.
ﺭﻓﺘﻢ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﯾﺶ ﺑﻠﻨﺪ ﻭ ﺻﻮﺭﺕ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻏﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﻪ !!!!
.
.
.
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺎﺑﺎ !!!ﻣﺎﻣﺎﻥ ﭼﺶ ﺷﺪﻩ !!! ﺑﮕﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ،،،،، :< ( ﺑﺎﺑﺎﻡ ﯾﺪﻓﻌﻪ ﺯﺩ ﺯﯾﺮﻩ ﮔﻮﺷﻤﻮ ﻭ ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﺧﺮ !!! ﺭﻓﺘﯽ ﺧﺪﻣﺖ ، ﺧﻮ ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ!!!! ﭼﺮﺍ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﯾﺶ ﺗﺮﺍﺷﻮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ بردی!!خنده

***************************************************************

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درتاريخ : 14 / 4 / 1393برچسب:دختر,منحرف,فلسفی,جک,فیلم,خاستگاری,بچه,حامله,پو,مو,پماد,شبه جمعه,ایران,ژاپن,آمریکا,ایتالیا,, | 5:16 | نویسندش : سیناآزادبخت |


.: Weblog Themes By SinaAzadbakht :.